Lucruri folositoare...clik...

căutare personalizată

Simona-Sensual, expertă în pariuri sportive / Vezi unul dintre biletele jucate!


Vrând probabil să demonstreze că femeile sunt egale cu bărbaţii în orice domeniu, Simona-Sensual a jucat şi a câştigat la pariuri sportive, în ultimul weekend, circa 50.000 de lei, echivalentul a 12.500 de euro. Investiţia s-a ridicat la puţin peste 200 de lei, iar unul din cele două bilete este prezentat şi explicat mai jos chiar de norocoasa vedetă.

“Nu mă uit niciodată la meciurile pe care le joc. Mi se pare prea mare stresul să le urmăreşti pe toate. Mă uit la final şi dacă am câştigat, bine, dacă nu, asta e”, ne mărturiseşte Simona, care tocmai şi-a încasat banii pe biletul cel mare, de aproape 37.000 de lei, impozabili totuşi. Al doilea bilet, cu un câştig de “doar” 12.876 lei, şi ei impozabili, se află încă în poşeta Simonei, care ni-l arată mândră nevoie mare: “M-am consultat cu cineva în alegerea meciurilor, dar asta fac de ceva vreme, nu e nimic nou pentru mine. Întotdeauna joc 100 sau 200 de lei, uneori chiar mai mult, în funcţie de evenimente. De obicei, pariez în weekend, pentru că oferta de meciuri e mult mai variată”.

Deşi recunoaşte că a primit o mână de ajutor, Simona-Sensual nu are de gând să împartă banii câştigaţi cu colaboratorul ei. “Nu-i dau nimic, sunt banii mei jucaţi, e succesul meu. O să-i fac cinste în discotecă, alături de alţi prieteni de-ai mei”, comentează Simona, care ar vrea să cumpere o franciză a unei case de pariuri şi să-şi deschidă propria afacere.


Bilet de 8 meciuri, investiţie 100 de lei, câştig 12.876 de lei

Meciurile alese de Simona pe biletul de 12.876 de lei au fost următoarele: Arsenal - Burnley, pronostic victorie Arsenal la minim două goluri, scor final 3-1; Newcastle - Barnsley, pronostic victorie Newcastle, scor final 6-0; Accrington – Notts County, pronostic victorie Notts, scor final 0-3; Portsmouth - Birmingham, pronostic victorie Portsmouth, scor final 2-0; Dortmund – ’Gladbach, pronostic victorie Dortmund, scor final 3-0, Poli Iaşi - Alba Iulia, pronostic victorie Poli Iaşi, scor final 1-0; Everton - Hull, pronostic victorie Everton la minim două goluri, scor final 6-1; Oţelul Galaţi – CFR Cluj, pronostic total goluri între 0 şi 2, scor final 1-0.
Powered By Blogger